Υποθυρεοειδισμός και άσκηση

Loading...


Του Γιάννη Λάλου

Ο είναι ένας , ο οποίος βρίσκεται στη βάση του λαιμού και έχει σχήμα πεταλούδας. Λειτουργία του σημαντικού αυτού οργάνου, αποτελεί η παραγωγή ορμονών οι οποίες είναι απαραίτητες για την φυσιολογική αύξηση, ανάπτυξη, τη ρύθμιση των μεταβολικών διεργασιών του οργανισμού για την εύρυθμη λειτουργία όλων των συστημάτων. Οι ορμόνες, μέσω της κυκλοφορίας του αίματος, μεταφέρονται σε όλους τους ιστούς του σώματος και επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία πολλών οργάνων όπως της καρδιάς, του εντέρου και των οστών.

είναι η παθολογική εκείνη κατάσταση κατά την οποία ο υπολειτουργεί.

Σε περίπτωση υποθυρεοειδισμού ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται, με αποτέλεσμα να κερδίζουμε βάρους πιο εύκολα και να αισθανόμαστε κουρασμένοι και υποτονικοί.

Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για τον υποθυρεοειδισμό είναι να σιγουρευτείτε ότι παίρνετε τη σωστή δόση θυροξίνης.

Διαβάστε επίσης:   Εμφραγμα σε νεαρή ηλικία: Η αναπάντεχη ένδειξη

Στη συνέχεια; Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας και βελτιώστε τις διατροφικές συνήθειες.
Η τακτική άσκηση είναι ένα σημαντικό μέρος της συνολικής στρατηγικής σας για να διαχειρίζεστε πολλά συμπτώματα του υποθυρεοειδισμού.

Η άσκηση καίει θερμίδες, αποτρέπει την αύξηση του σωματικού βάρους και μπορεί να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις του υποτονικού μεταβολισμού σας.

Μια καλή προπόνηση μπορεί επίσης να τονώσει τη διάθεσή σας- ενώ ασκείστε, το σώμα σας απελευθερώνει ενδορφίνες.
Άσκηση μέτριας έντασης, διάρκεια τουλάχιστον 30 λεπτών τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα είναι ιδανικό συστατικό της αντιμετώπισης των συμπτωμάτων και των προβλημάτων που προκύπτουν από τον υποθυρεοειδισμό