Δίαιτα: Θερμίδες και απώλεια βάρους-Πως θα χάσω ένα κιλό την ημέρα

Loading...


Δεν είναι λίγοι εκείνοι που στηρίζουν την τους για στη μέτρηση .

Μετρούν δηλαδή πόσες καταναλώνουν και πόσες πρέπει να προσλαμβάνουν καθημερινά για να χάσουν .

Το διαιτητικό παρέχει από 8,7 μέχρι 9,3 ανά γραμμάριο, ανάλογα με το είδος των λιπαρών οξέων, κατά μέσο όρο δηλαδή περίπου 9 θερμίδες. Από την άλλη πλευρά, τα λιποκύτταρα, τα κύτταρα που αποθηκεύουν λίπος, περιέχουν επίσης υγρά και πρωτεΐνες.

Διαβάστε επίσης:   Ρόδι: Τα οφέλη για την υγεία ανδρών και γυναικών

Όπως αναφέρει το baby.gr προσλαμβάνοντας, λοιπόν, 9.000 επιπλέον θερμίδες, επειδή θα αποθηκεύσετε και λίγο νερό, το σωματικό βάρος σας θα είναι μεγαλύτερο από 1 κιλό, δηλαδή περίπου 1,2. Αυτό σημαίνει ότι για να αυξηθεί το βάρος σας ακριβώς κατά 1 κιλό αρκούν 7.700 επιπλέον θερμίδες.

Πόσες θερμίδες όμως πρέπει να κάψουμε για να χάσουμε 1 κιλό;

Για να χάσουμε ένα κιλό σωματικού βάρους θα πρέπει να κάψουμε 7.700 θερμίδες. Ουσιαστικά αν μειώσετε τις καθημερινές θερμίδες κατά 500 κάθε μέρα, θα χάσετε 1 κιλό μετά από 18 μέρες και 6 κιλά μετά από 108 μέρες, με την προϋπόθεση φυσικά ότι ο μεταβολισμός σας δεν έχει επιβραδυνθεί.

  

loading...