Σωστή διατροφή – Πρόγραμμα: Γρήγορη δίαιτα

Loading...


: Ακολουθήστε το πρόγραμμα διατροφής της Δρ. Μαρίας Ψωμά από Δευτέρα μέχρι Κυριακή, και ζήστε γεμάτη αυτοπεποίθηση το καλοκαίρι. Λαμβάνω συνέχεια μηνύματα στην επαγγελματική μου σελίδα στο facebook (MariaPsoma) για να αναρτήσω κάποια δίαιτα.

Οι επιθυμίες ποικίλουν αλλά δυστυχώς οι περισσότερες μου ζητάτε express δίαιτα η οποία να σας κάνει να χάσετε ακόμη και 8 κιλά σε ένα μήνα!

Φυσικά όπως γνωρίζετε απο τα άρθρα μου είμαι εντελώς κατά αυτής της προσέγγισης.

1) Δεν πιστεύω στη δίαιτα αλλά στην υγιεινή διατροφή και στην αναθεώρηση του τρόπου ζωής.

2) Είμαι εναντίον της αποτοξίνωσης με ότι μπορεί να περικλείει αυτό.

3) Πρέπει όλες να καταλάβετε ότι όταν χάσεις 8 κιλά σε ένα μήνα, σίγουρα θα ταλαιπωρήσετε το σώμα σας χάνοντας και μυική μάζα και θα επιβραδύνετε μακροπρόθεσμα το μεταβολισμό σας.

Παρόλα αυτά, θα αναρτήσω ένα πρότυπο διατροφής, απλά για να αντιληφθείτε τους γενικούς κανόνες.

H διατροφή πρέπει να εξατομικεύεται ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, την φυσική δραστηριότητα και φυσικά με το ιατρικό ιστορικό και τις αιματολογικές εξετάσεις του κάθε ατόμου.

Διαβάστε επίσης:   Αυτά είναι τα τρία μυστικά του καλού ύπνου

EΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Πρωινό

1τοστ (με 2 φέτες ψωμί Ζέας ή ολικής άλεσης ) με 1 φ. γαλοπούλα και 1φ. τυρί χαμηλών λιπαρών και 6 φράουλες
ή Γιαούρτι 2% και 6 φράουλες και 1κ.γ λιναρόσπορο και 1κ.γ μέλι

Ενδιάμεσα

2 κριτσίνια ολικής άλεσης και 60γρ ανθότυρο
ή 1 φρούτο και 10 αμύγδαλα ή καρύδια

Απογευματινό

60γρ σοκολάτα με 70% κακάο ή Γιαούρτι 2% και 1 φρούτο

Μεσημεριανό

1η μέρα: Γεμιστά με κιμά (2 μέτρια) και 60γρ τυρί χαμηλών λιπαρών και 1φ ψωμί Ζέας (30γρ) σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο

2η μέρα: Κοτόπουλο λεμονάτο με μανιτάρια 130γρ και ½ φλ τσαγιού ρύζι καστανό ή μπασμάτι, σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο.

3η μέρα: Μπιφτέκια (2 μέτρια) και σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο, 4-5 κομμάτια γλυκοπατάτα.

4η μέρα: Φασολάκια κοκκινιστά 2 φλ και 60γρ τυρί χαμηλών λιπαρών και 1φ. ψωμί Ζεάς 30γρ.

5η μέρα: Χούμους 130γρ και 60γρ τυρί χαμηλών λιπαρών και σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο

6η μέρα: Ψάρι 160γρ και σαλάτα με 3-4 κομμάτια γλυκοπατάτα φούρνου

7η μέρα: Μοσχάρι κοκκινιστό ή λεμονάτο 130γρ και 3κουτ. σούπας ρύζι, σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο.

Βραδινό

1η μέρα: Ομελέτα με 2 αυγά και λαχανικά και 2φλ σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο.

2η μέρα: Αραβική πίτα με σολωμό καπνιστό 80γρ και λαχανικά και 1 κουτ. σούπας γιαούρτι 2 %

3η μέρα: Κριθαρένιο παξιμάδι και ντομάτα τριμμένη και 1κ.σ τυρί τριμμένο, 1κ.γ ελαιόλαδο.

4η μέρα: Σαλάτα με 1κ.σ ελαιόλαδο και τόνο σε νερό, και 2 μικρά παξιμάδια.

5η μέρα: Σαλάτα και 2 αυγά βραστά και 2 μικρά παξιμάδια, 1κ.σ ελαιόλαδο.

6η μέρα: Κριθαρένιο παξιμάδι και ντομάτα τριμμένη και 1κ.σ τυρί τριμμένο, 1κ.γ ελαιόλαδο.

7η μέρα: Γάλα 1,5% (200Ml) και 3κουτ. σούπας δημητριακά ολικής και 1 φρούτο.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

TIPS!!!!

Καταναλώστε πολύ νερό! 8-10 ποτήρια ημερησίως!
Χρησιμοποιήστε προϊόντα ολικής άλεσης ή Ζεας
Καταναλώστε άφθονες σαλάτες
Προτιμήστε φρούτα εποχής
Κοιμηθείτε καλά! Χρειάζεστε 6-8 ώρες ύπνου καθημερινά!
Περπατήστε 30′-40′ καθημερινά!

womantoc.gr

  

loading...