Αρχική - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δίαιτα: Πως να χάσετε 7-8 κιλά σε 15 μέρες

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Αν θέλετε να χάσετε εύκολα και γρήγορα κιλά μπορείτε να ακολουθήσετε το παρακάτω πρόγραμμα διατροφής. Η συγκεκριμένη δίαιτα εμφανίστηκε το 1911 και ακόμη είναι μία από τις καλύτερες δίαιτες για απώλεια βάρους. Ο κανόνας που πρέπει να ακολουθήσετε και τις 15 μέρες είναι να μην συνδυάζετε όξινα τρόφιμα με αλκαλικές τροφές.

Περισσότερα »

Πρωινό: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;

Περισσότερα »

Μπανάνα: Ένα από τα πιο ωφέλιμα φρούτα

Οι μπανάνες είναι ένα από τα αγαπημένα φρούτα πολλών και η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα γευστικό φρούτο. Περιέχει ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, είναι πλούσια σε βιταμίνες (Α, Β, C, D) ενώ έχει μόνο 88 θερμίδες. Εκτός, όμως από αυτά έχει και άλλα οφέλη, πολύ σημαντικά.

Περισσότερα »

Πως να καλύψουμε τις ανάγκες σε σίδηρο

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό, που συμμετέχει σε βασικές βιολογικές λειτουργίες του οργανισμού, όπως για παράδειγμα η σύνθεση της αιμοσφαιρίνης των ερυθροκυττάρων. Η έλλειψη ή ανεπάρκεια σιδήρου, οδηγεί σε σιδηροπενία και σιδηροπενική αναιμία, διαταραχές που εμφανίζονται σε σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού και εκδηλώνονται με συμπτώματα όπως ωχρότητα, κόπωση, αδυναμία συγκέντρωσης ή ακόμη και κεφαλαλγία, τριχόπτωση και φλεγμονές στη ...

Περισσότερα »

5 τρόφιμα που σβήνουν τις ρυτίδες

Εκτός από το δερματολόγο και το κατάστημα καλλυντικών, στη μάχη κατά των ρυτίδων μπορούν να βοηθήσουν και κάποια τρόφιμα. Η αυστραλιανή διαιτολόγος Μέλανι ΜακΓκρις υποστηρίζει ότι το δέρμα, τα μαλλιά και τα νύχα επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από αυτά που τρώμε και ότι πολλά τρόφιμα μπορούν να επιβραδύνουν τη διαδικασία γήρανσης.

Περισσότερα »

Καφές: Γιατί δεν πρέπει να πίνετε με άδειο στομάχι

ΚΑΦΕΣ: Οι περισσότεροι άνθρωποι πίνουν καφέ τις πρωινές ώρες για τόνωση και ενέργεια. Πολλές μελέτες έχουν επιβεβαιώσει τα οφέλη του καφέ για την υγεία, όπως η χαλάρωση των μυϊκών πόνων, η βελτίωση της μνήμης, αλλά και η προστασία από τον διαβήτη και τη νόσο του Parkinson. Είναι όμως ασφαλές να πίνετε καφέ με άδειο στομάχι;

Περισσότερα »

Τέσσερα τρόφιμα που θεωρούμε ότι είναι υγιεινά αλλά κάνουμε λάθος

Περπατάτε στο διάδρομο του σούπερ μάρκετ και το υγιεινό φαγητό ποζάρει προφανές – ροζ γυαλιστερός σολομός, λαμπερά αβοκάντο. Αλλά τι θα συμβεί αν κάποιο από τα τρόφιμα που πάντα πιστεύαμε πως είναι καλά για την υγεία μας θα μπορούσαν να είναι ένας Δούρειος Ίππος; Ένας σιωπηλός εισβολέας, που γεμίζει με νάτριο και ζάχαρη τα γεύματά μας αντί για τους Έλληνες ...

Περισσότερα »