Δίαιτα: Χάστε το λίπος γύρω από τη μέση

Loading...


: Το υπερβολικό βάρος δεν είναι και πάντα ανθυγιεινό. Υπάρχουν πραγματικά αρκετοί άνθρωποι με παραπάνω από το φυσιολογικό βάρος, που έχουν άριστη . Αντίθετα, πολλοί κανονικοί άνθρωποι βάρος έχουν πρόβλημα με τον μεταβολισμό τους που συνδέονται με την παχυσαρκία.

Αυτό συμβαίνει γιατί το λίπος κάτω από το δέρμα δεν είναι στην πραγματικότητα τόσο μεγάλο πρόβλημα (τουλάχιστον όχι από την άποψη της υγείας, καθώς είναι περισσότερο ένα αισθητικό πρόβλημα). Ένα από αυτά, είναι το λίπος στην κοιλιακή κοιλότητα. Το λίπος που βρίσκεται δηλαδή στην περιοχή της κοιλιάς και που προκαλεί τα μεγαλύτερα προβλήματα.

Αν έχετε λοιπόν απόθεμα λίπους γύρω από τη μέση σας και την κοιλιά σας, ακόμα και αν το βάρος σας είναι φυσιολογικό, τότε θα πρέπει να λάβετε κάποια μέτρα ώστε να απαλλαγείτε από αυτό.

Υπάρχουν πράγματι μερικές αποδεδειγμένες στρατηγικές που στοχεύουν στο λίπος της περιοχής της κοιλιάς περισσότερο από άλλες περιοχές του σώματος.

Ορίστε 6 τεκμηριωμένοι τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς.

1. Μην τρώτε ζάχαρη και αποφύγετε τα ποτά με ζάχαρη (αναψυκτικά, χυμούς).

2. Με το να τρώτε περισσότερη πρωτεΐνη είναι μια μεγάλη μακροπρόθεσμη στρατηγική για να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς

3. Κόψτε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σας. Ο περιορισμός υδατανθράκων είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε λίπος.

4. Τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση φυτικών ινών μπορεί να βοηθήσει με την απώλεια βάρους.

Διαβάστε επίσης:   Αλάτι: Ξεχάστε ό,τι ξέρατε- Τι δείχνει νέα έρευνα

5. Η άσκηση είναι πολύ αποτελεσματική στη μείωση του λίπους της κοιλιάς. Η αεροβική άσκηση (όπως το περπάτημα, το τρέξιμο, το κολύμπι, κλπ) έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί σημαντικές μειώσεις στο λίπος της κοιλιάς σε πολλές μελέτες.

6. Καταγράψτε ακριβώς το τί τρώτε και πότε. Το τι τρώτε είναι σημαντικό και αυτό δυστυχώς λίγοι το γνωρίζουν. Οι περισσότεροι στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδέα τι πραγματικά τρώνε. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ζυγίζετε και να μετράτε τα πάντα για το υπόλοιπο της ζωής σας, αλλά να το κάνετε κάθε λίγο και λιγάκι για λίγες ημέρες στη σειρά καθώς μπορεί να σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε που χρειάζεται να κάνετε αλλαγές.

Αν ακολουθήσετε τα παραπάνω βήματα θα δείτε μέρα με τη μέρα και μήνα με το μήνα, το λίπος γύρω από την περιοχή της κοιλιάς σας να μειώνεται.

briefingnews.gr

  

loading...