ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Σίγουρα έχετε ακούσει πως η σαλάτα δε θα πρέπει να λείπει από τα κυρίως γεύματά μας, αφού εκτός από τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που προσφέρει μπορεί να προκαλέσει και υψηλότερο αίσθημα κορεσμού, διευκολύνοντας έτσι τον έλεγχο πρόσληψης τροφής και θερμίδων.

Ωστόσο, με την κατάλληλη «σύνθεση» και προσθήκη υλικών, μια σαλάτα μπορεί να μετατραπεί σε κυρίως γεύμα, συνδυάζοντας υψηλή διατροφική αξία και χαμηλό ενεργειακό περιεχόμενο.

Έτσι, μια σαλάτα με ανάμικτα λαχανικά, στην οποία προσθέτουμε μια πηγή πρωτεΐνης χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, όπως για παράδειγμα τόνο, γαλοπούλα, στήθος κοτόπουλου, τυρί χαμηλών λιπαρών ή αυγό αποτελεί ένα διαιτητικό γεύμα, ενώ όταν συνοδεύεται και από ένα αμυλούχο τρόφιμα, όπως ψωμί, κριτσίνια ή παξιμάδια γίνεται και πλήρες, περιλαμβάνοντας όλες τις βασικές ομάδες τροφίμων.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή, τόσο στο είδος όσο και στην ποσότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται, αφού δεν είναι και πολύ δύσκολο να «ξεφύγει» κανείς θερμιδικά όταν χρησιμοποιεί ενεργειακά πυκνά τρόφιμα, όπως τα αμυλούχα τρόφιμα, τα τυριά, οι ξηροί καρποί και τα διάφορα λιπαρά dressing, αναφέρει το neadiatrofis.gr.