: Η «» έρχεται στην Ελλάδα για τρίτη χρονιά στις 23 Νοεμβρίου.

Αντίστροφη μέτρηση για τις εκπτώσεις της «Black Friday». Τι πρέπει να ξέρετε λίγο πριν τη μεγάλη γιορτή του εμπορίου. Το «έθιμο» ήρθε για να μείνει, καθώς βοηθά την εγχώρια αγορά. Έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του το 1952 στις Ηνωμένες Πολιτείες, έφθασε και στην Ελλάδα.

Ποια καταστήματα συμμετέχουν στο Black Friday 2018

Public
Media Markt
Γερμανός
Κωτσόβολος
Porcelana
JYSK
McArthur Glen
Smart Park
Oysho
Prince Oliver
RiverWest
Athens Metro Mall
Πλαίσιο
GAP
Koolfly.gr
Intersport
Notos

Οι συμβουλές που θα πρέπει να έχεις στον νου σου πριν κάνεις τα ψώνια σου!

Επιλέξτε αξιόπιστες πλατφόρμες πληρωμών:

Το 20% των Ελλήνων έχει εγκαταλείψει το καλάθι αγορών, ενώ ψώνιζε από ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα, έχοντας αμφιβολίες σχετικά με την προστασία των προσωπικών ή οικονομικών δεδομένων του, σύμφωνα με σχετική έρευνα της GfK για την PayPal. Όταν πραγματοποιείτε αγορές από το εξωτερικό, να ελέγχετε πάντοτε εάν παρέχουν τη δυνατότητα πληρωμής μέσω αξιόπιστων και ασφαλών συστημάτων.

Τσεκάρετε τις προσφορές σε διάφορα e-shops:

Οι Έλληνες ψωνίζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα στο εξωτερικό κυρίως είδη ένδυσης (41%), ηλεκτρονικές συσκευές (31%), καθώς και κοσμήματα και ρολόγια (17%). Ωστόσο, οι γίγαντες του e-commerce, όπως η Amazon, δεν αποτελούν τους μοναδικούς προορισμούς, όπου μπορεί κάποιος να βρει τα εν λόγω προϊόντα. Αφιερώστε λίγο χρόνο και περιηγηθείτε στο Internet, ώσπου να εντοπίσετε μικρότερα sites που προσφέρουν διάφορα προϊόντα σε ελκυστικές τιμές ή μη διαθέσιμα στην Ελλάδα.

Τι είναι και γιατί εορτάζεται η «Black Friday»;

Στις ΗΠΑ εορτάζεται η «Ημέρα των Ευχαριστιών», γνωστή ως «Thanks Giving». Πρόκειται για μία ημέρα, κατά την οποία ο κόσμος γιορτάζει όλα όσα έφερε ο χρόνος που περνάει σιγά-σιγά και ετοιμάζεται να υποδεχθεί αυτόν που έρχεται. Αυτή η γιορτή πραγματοποιείται την 4η Πέμπτη κάθε Νοέμβρη και έτσι η Παρασκευή που ακολουθεί (Black Friday), θεωρείται η αρχή της χριστουγεννιάτικης περιόδου, γράφει το newsbomb.gr.

Τα έσοδα των καταστημάτων από της πωλήσεις εκείνης της χρονικής περιόδου ήταν παραδοσιακά τα σημαντικότερα της χρονιάς, με αποτέλεσμα τα καταστήματα να καταγράφουν κέρδη, έχοντας «μαύρο» το τελικό αποτέλεσμα του ισολογισμού τους (το γνωστό «bottomline»), το οποίο αντιστοιχεί σε θετικό πρόσημο (αντίστοιχα, το κόκκινο δηλώνει τις ζημίες).

Έτσι η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη καθιερώθηκε ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, και προέκυψε η ονομασία Black Friday.