του Δημήτρη Κάλλου, Business Process Manager
ΣΕ ΜΙΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΜΟΥ στο μεταπτυχιακό της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού της ΕΕΔΕ, σε Crisis Management, δέχτηκα την εξής ερώτηση από έναν εξαιρετικό και πολύ επιτυχημένο σήμερα HR Manager:

«Εάν σας έλεγα να χωρέσετε σε μια παράγραφο όλο το μάθημα, ποια θα ήταν αυτή?»

Η άσκηση που μου έβαλε ενώπιον 17 συναδέλφων του, μου άρεσε πολύ! Γνωρίζω πολύ καλά εδώ και χρόνια, ότι οι συμμετέχοντες σε αυτά τα courses, είναι η γενιά των Στελεχών που στην κυριολεξία απεχθάνεται την συλλογή slides και σημειώσεων, γιατί πολύ απλά δεν έχει χρόνο για να ανατρέχει στα σκονισμένα ράφια της βιβλιοθήκης. Κατά συνέπεια η απάντησή μου έπρεπε να έχει τα χαρακτηριστικά, του τι θα ήταν αυτό που θα έπρεπε να ‘‘ΚΑΡΦΙΤΣΩΘΕΙ’’, μια κι έξω στο πίσω μέρος του μυαλού τους, ώστε να ανασύρεται άμεσα όταν θα υπάρχει ανάγκη.

Η απάντησή μου λοιπόν ήταν η εξής:

«Εφόσον θα έχεις φροντίσει να ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΘΕΙΣ πριν ξεσπάσει μια πολύ σοβαρή κρίση (επάνω σε ΣΕΝΑΡΙΑ που σχετίζονται με την εταιρεία σου), αξιοποιώντας και τα όποια bad points προέκυψαν από κάποια προηγούμενη κρίση (REVIEW & ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ), ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗ, ΑΝΑΧΑΙΤΗΣΕ ΤΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΟΥ ΤΗ και όταν θα πρέπει να ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ σωστά τα μηνύματά της, τότε θυμήσου τον ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΝΟΝΑ, αυτόν των κατωτέρω 7 ΛΕΞΕΩΝ»: Πες + την + αλήθεια + πες + την + γρήγορα!